v ä l k o m m e n

Alla inlägg under april 2013

Av Poppson. - 5 april 2013 11:40

Hääääj alla fina

Så jag har typ

tänkt att börja...blogga igen

:'D

Men jag tror inte jag kommer uppdatera så ofta ._. (Ledsen för de ;_;) Men jag kommer

iaf blogga c: Fast mitt liv är ju helt tomt så vad ska en person som jag

kunna skriva o.o Uueeheuh ;-; Men jag får väl komma på

något sen c:

Baii!

 


Av Poppson. - 4 april 2013 20:05

jaajajaja

Jag gjorde en ny design ewe Gillar ni den? 

De tog typ år att göra ;_; MEN NU ÄR JAG FÄRDIG SÅ ASDASDASDASDASDASD.

Och för ni som inte vet, jag gör gratis designer till alla med msp bloggar! :D

Så fråga om du vill ha en! ^^

Juste, alla som beställt en design, kommentera här och skriv typ ''Jag har beställt en design'' eller nåt

för jag börjar glömma vilka som ska ha de...Och jag ska göra en lista på vilka jag ska göra 

designer till så kan ni snälla kommentera? ;_;

För jag kommer verkligen inte ihåg. ._. Men aja gurkor, ses! c:

 

♥ V Ä L K O M M E N ♥


jag gillar pizza men det betyder inte att jag tänker ge dig det B)

♥ S ö k . i . b l o g g e n

♥ F r å g a . m i g

54 besvarade frågor

♥ O m r ö s t n i n g

GILLAR NI MIN DESIGN DSKJNKJDSN ;w;?
 DEN ÄR JU FÖR FIN ATT ENS KOLLA PÅ KVINNA Ò_Ó
 JAAAAAA ;w;
 Den är fin c:
 Den är sådär e3e
 Inte så fin.... :/
 FUL SHOM FAWN OMG. D:

♥ K a l e n d e r

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

♥ S e n a s t e . i n l ä g g e n

♥ A r k i v

♥ B l o g g a r



Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards