v ä l k o m m e n

Alla inlägg under januari 2013

Av Poppson. - 24 januari 2013 18:56

Hääj alla!

Sowweh för att jag inte bloggat, jag har spelat tfm och lyssnat på musik

ist för att bloggat D8 Jag hitta den här awesome låten:


Den är ju grym! ;U; Så a. Men liksom...Orkar inte skriva vad som hänt idag D:

Jag är lite lat just nu. ;w; Men nu har jag inget att skriva sååååååååå...Ja, typ ewe

Baii!

 

o:

Av Poppson. - 23 januari 2013 18:26

Häj alla c8

Dålig uppdatering idag o.o Men jag såg mig själv på framsidan! 8D

 

Yeye owo vet inte vad jag ska skriva nu o.O

Baii så länge o.o

 

Av Poppson. - 23 januari 2013 10:37

Hääj alla görkor! :D

Jag har studiedag idag... :D Så jag är hemma. c: Sorry att jag inte bloggade så

mkt igår, gjorde en design och så. :c Men jag ska försöka blogga mer idag c8 Aja, jag spelar

tfm,lyssnar på musik och bloggar 8D Men iaf, har inte 

något att skrvia då. 

Baii!

 

Av Poppson. - 22 januari 2013 15:10

Hääj alla!

Imorrn är de studiedag för mig! :D

Iaf, just nu spelar jag tfm och lyssnar på musik C: Och nu till de väldigt viktiga...

De är såååå viktigt...att man nästan inte kan komma ihåg de :o

DET FINNS

 

BANANER

på månen!! :o

Men aja, baii alla görkor c:

 

Av Poppson. - 22 januari 2013 13:45

Hääj alla!

Nu är jag hemma iaf c8

Just nu ligger jag här i sängen och äter gummi björnar.. :3 

Aja, hari nget att säga nu o.o

Baii<3 :3

 

Av Poppson. - 21 januari 2013 21:08

Herro! c:

Okej, så jag skulle faktist uppdatera, men jag kom inte på nåt att skriva ._.

Men nu vet jag! :D Anna loggade så jag har trök .-. Fast jag har ju andra skype vänner

som jag kan chatta med c8 Och jag lyssnar på musik så jag klarar

nog mig c: Aja. Ska nog kolla på youtube, så jag uppdaterar nog inte så mkt nu.

God natt till er som ska sova så länge! :)

 

Av Poppson. - 21 januari 2013 19:54

Herro! :3

Jag badade förut..^^'' Så de blev inte direkt nån uppdatering eller nåt :c

Men nu får ni iaf ett inlägg 8D Men iaf, jag har inget att skriva direkt mer en att

de finns bananer på månen c8 Aja, ses senare korvar<3 c:

Baii!

 

Av Poppson. - 21 januari 2013 17:00

Hääj alla :3

Skajpar med William, men problemet är att han inte hör mig... ;_;

Ugh...Och nu måste han gå också ._. Nyeeeeeeh D:

Aja, har inget att skriva nu, ska nog spela/kolla på yt bara.

Baii!  

 

♥ V Ä L K O M M E N ♥


jag gillar pizza men det betyder inte att jag tänker ge dig det B)

♥ S ö k . i . b l o g g e n

♥ F r å g a . m i g

54 besvarade frågor

♥ O m r ö s t n i n g

GILLAR NI MIN DESIGN DSKJNKJDSN ;w;?
 DEN ÄR JU FÖR FIN ATT ENS KOLLA PÅ KVINNA Ò_Ó
 JAAAAAA ;w;
 Den är fin c:
 Den är sådär e3e
 Inte så fin.... :/
 FUL SHOM FAWN OMG. D:

♥ K a l e n d e r

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

♥ S e n a s t e . i n l ä g g e n

♥ A r k i v

♥ B l o g g a r



Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards