v ä l k o m m e n

Alla inlägg under november 2012

Av Poppson. - 29 november 2012 18:51

Haii!

Gjorde 2 looks! xD 1 look är från headern, och den andra är bara en

look jag gillar ganska mkt! :D Tycker den är fin xD

    

Allt jag har att säga nu o.o Baii xD

 


Av Poppson. - 29 november 2012 17:13

WOOO

Äntligen klar >.< xD Aja, men detta är vinter desginen nurå! 8D

Nlev ingen jul design, men jag orkade inte köpa jul kläder ._. Så a xD

Och jag tycker om denna desginen faktist c: Så a 8D

Me jag har inte så mycket mer att säga nu o.o Baii så länge xD

 

Av Poppson. - 29 november 2012 15:04

Haii! :D

Jag är vip nu, i 1 månad! 8D Så jag har hunnit köpa kläder!

Och dem ska jag andvända till designen :'D Nice vaa?

Aja, desginen blir en överaskning 8D Så att ni får vänta c: Har bytt ögon också :D

Ni får se hur headern blev (och allt annat xD), sen! 8D

Baii c:

 

Av Poppson. - 29 november 2012 13:51

Haii!

Vet ni igår o.o då hörde jag ett mystiskt muande (av en ko xD) o.o DE VAR LÄSKIGT EFTER EN STUND!

Och sen när jag stängde av ljudet försvann de...Wuut? xD Har msp

addat ''Muuuu!" o.o? Haha, okej om de är så är de lite...öh...knäppt o.o xD Men aja, 

ska försöka samla sc nu. De går väl....Öh...kanske inte så bra? c'8

Kan ni hjälpa mig? ._. Skulle vara ett stort tack om ni gjorde de! :'D

För...om ni vill ha en jul design här måste ni hjälpa mig ._. Annars blir de inget ;-;

Aja, baii o.o

 


Av Poppson. - 28 november 2012 19:08

Haii 8D

Idah var jag med min bästis och då spelade vi:

Vi hade as roligt xD Och sen funderar jag på en jul design, men vet inte om jag hinner D8

Och när jag menar med de, är att jag måste skaffa kläder till de,och ska köpa

nya ögon D: De är ju trots allt jul tema på msp o.o

 
8DDD De är december på helgen så jag måste hinna köpa allt :O

Jaja, ska spela msp nueh xD

Baii!

   

Av Poppson. - 26 november 2012 17:31

Hääj 8D

Nu var jag med 2 tjejer som var typ...

BAJS ROLIGA! 8DDDDDDDDD

Och här kommer en bild på mig och dem! :D

 

Kunde inte ta mer bilder sen, för dem logga ._. Men aja, dem var roliga 8D Kan ju inte ha fler vänner

men om jag kunde skulle jag helt klart säga ''Ja!'' 8D Och föresten, jag levlar snart! :'D

 

8DD Fast nu har jag inget att skriva direkt o.o

baii så länge  

 

Av Poppson. - 26 november 2012 15:45

Haii ^^

Ja, idag har de regnat. (Därför heter rubriken sådär o3o)

Och de var kallt. KALLT. KALLT. Aja, men ja c: fast jag sitter ju nu här med en filt &

lyssnar på dubstep o3o

Skönt c: Skönare en att stå ute och frysa...o.o Aja xD

Hehe, men nu har jag inget att säga c: 

Baii! 

 

Av Poppson. - 25 november 2012 17:52

Haii o.o

jag garvar ihjäl mig o.o Seriöst o.o kan inte...sluta o.o

Kan inte...HAHAHA xD Jag såg den i Niccos artbook, och då tänkte jag visa den för att när jag

såg den damp skrattade jag tills jag dog o.o kanske lite överdrivet o.o

Men ni vet, jag är ju en konstig person som blir kär i killar på minecraft 8D Om dem är

roliga som mig och snygga då (i) JAG SA INGET!  Jag vet vad ni tänker ಠ_ಠ

Seriöst ಠ_ಠ

Aja, baii 8D

 

♥ V Ä L K O M M E N ♥


jag gillar pizza men det betyder inte att jag tänker ge dig det B)

♥ S ö k . i . b l o g g e n

♥ F r å g a . m i g

54 besvarade frågor

♥ O m r ö s t n i n g

GILLAR NI MIN DESIGN DSKJNKJDSN ;w;?
 DEN ÄR JU FÖR FIN ATT ENS KOLLA PÅ KVINNA Ò_Ó
 JAAAAAA ;w;
 Den är fin c:
 Den är sådär e3e
 Inte så fin.... :/
 FUL SHOM FAWN OMG. D:

♥ K a l e n d e r

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

♥ S e n a s t e . i n l ä g g e n

♥ A r k i v

♥ B l o g g a r



Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards