v ä l k o m m e n

Alla inlägg under mars 2013

Av Poppson. - 31 mars 2013 10:20

HÄJ ALLA

Okäj ni kanske inte vill ha så mycket caps? xD

Aja, men ja, jag hade hittat en awesome låt c: (Jag hitta den för några dar sen igentligen xD)

Häärärärärä är dennenen owo

De är en cover på paradise - coldplay ;w; Tycker faktist denna är bättre en den orginala sången <_<

Aja, men ja, jag vet inte vad jag ska skriva :c Jag suger på att blogga

de är bara så det är ònó MEN NU

NU KOMMER JAG INTE PÅ NÅGOT SÅ

BAII ALLA MINA FINA GURKOR<3 .w.

 



Av Poppson. - 30 mars 2013 22:02

EN MAGISK UNICORN POPPADE FRAM

FRÅN EN REGNBÅGE

NÄMÄN..

JAJA HÄJ ALLA

JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE OMG KSJBHFS ;_;

FY PÅ MIG

*FACEPALM* -.(\

AJA MEN JA. JAG ÄLSKAR CAPS NUFÖRTIDEN JAG VET INTE DFHNSKJS

AJA MEN EH JAG VILLE BARA UPPDATERA LITE FÖR 

JAG HAR JU TYP INTE BLOGGAT PÅ 347329428 ÅR................................................
................SÅ A

MEN NU VET JAG INTE VAD JAG SKA SÄGA

JO

NÄ FÖRESTEN

HÄJDÅ SES

BÄSTA INLÄGGET NÅNSIN OMG

 

♥ V Ä L K O M M E N ♥


jag gillar pizza men det betyder inte att jag tänker ge dig det B)

♥ S ö k . i . b l o g g e n

♥ F r å g a . m i g

54 besvarade frågor

♥ O m r ö s t n i n g

GILLAR NI MIN DESIGN DSKJNKJDSN ;w;?
 DEN ÄR JU FÖR FIN ATT ENS KOLLA PÅ KVINNA Ò_Ó
 JAAAAAA ;w;
 Den är fin c:
 Den är sådär e3e
 Inte så fin.... :/
 FUL SHOM FAWN OMG. D:

♥ K a l e n d e r

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

♥ S e n a s t e . i n l ä g g e n

♥ A r k i v

♥ B l o g g a r



Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards