v ä l k o m m e n

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Sowweh

Av Poppson. - 24 januari 2013 18:56

Hääj alla!

Sowweh för att jag inte bloggat, jag har spelat tfm och lyssnat på musik

ist för att bloggat D8 Jag hitta den här awesome låten:


Den är ju grym! ;U; Så a. Men liksom...Orkar inte skriva vad som hänt idag D:

Jag är lite lat just nu. ;w; Men nu har jag inget att skriva sååååååååå...Ja, typ ewe

Baii!

 

 
 
Amanda

Amanda

25 januari 2013 17:11

Hej, måste säga att du har en super söt blogg!

Jag har försökt med olika designer på min blogg men hittar inte just min egen som jag känner mig typ bekväm i om man säger så :)
Ifall du kanske kunde hjälpa mig med en design och header och lite sånt? vore sjukt snällt isåfall. Är du intresserad så kan du skriva en kommentar på bloggen min, eller på facebook:) Där heter jag Amanda Johansson (Eriksson). Tack i förhand, kram :D

http://www.johanssoons.bloggplatsen.se

Poppson.

21 februari 2013 21:07

Nemen tack så mycket

 
julle.10

julle.10

14 mars 2013 07:55

Hej! Jättefin blogg :) Men du vet bakgrunden på min blogg, hur får jag bort den? För den går inte bort!! Svara på min blogg, tack!

http://mspjulle10.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

yOO

Av Poppson. - 5 juni 2015 16:32

ayyyy bara så ni vet så har ja slutat blogga ni har obviously märkt det men lol vill bara informera typ ''nya läsare'' och sånt kanske gör en ny blogg l8r vem vet tho det slutar alltid med att jag uppdaterar bloggen typ 2 gånger sen bara nah ja...

Av Poppson. - 14 mars 2014 16:25

hej är hos min coola bästis lolz :D lol ok ingen bryr sig...............haha.......................... lol jag är så bra på att blogga.......skoja bara :( ingen gillar mig... :( emo...........................XD lol skoja bara.....................ha...

Av Poppson. - 16 juni 2013 12:36

Förlååååååååååååt alla fina D: Kommer sakna er alla som läste bloggen ;c Men jag kan bara inte blogga längre..Jag spelar inte ens msp längre .-. Och som ni märkt har jag knappt uppdaterat. Ledsen, men jag kan bara inte blogga 8I AAA KÄNNER MI...

Av Poppson. - 5 april 2013 11:40

Hääääj alla fina Så jag har typ tänkt att börja...blogga igen :'D Men jag tror inte jag kommer uppdatera så ofta ._. (Ledsen för de ;_;) Men jag kommer iaf blogga c: Fast mitt liv är ju helt tomt så vad ska en person som jag kunna skriva ...

Av Poppson. - 4 april 2013 20:05

jaajajaja Jag gjorde en ny design ewe Gillar ni den?  De tog typ år att göra ;_; MEN NU ÄR JAG FÄRDIG SÅ ASDASDASDASDASDASD. Och för ni som inte vet, jag gör gratis designer till alla med msp bloggar! :D Så fråga om du vill ha en! ^^ Juste,...

♥ V Ä L K O M M E N ♥


jag gillar pizza men det betyder inte att jag tänker ge dig det B)

♥ S ö k . i . b l o g g e n

♥ F r å g a . m i g

54 besvarade frågor

♥ O m r ö s t n i n g

GILLAR NI MIN DESIGN DSKJNKJDSN ;w;?
 DEN ÄR JU FÖR FIN ATT ENS KOLLA PÅ KVINNA Ò_Ó
 JAAAAAA ;w;
 Den är fin c:
 Den är sådär e3e
 Inte så fin.... :/
 FUL SHOM FAWN OMG. D:

♥ K a l e n d e r

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

♥ S e n a s t e . i n l ä g g e n

♥ A r k i v

♥ B l o g g a r



Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards