v ä l k o m m e n

Alla inlägg under december 2012

:/

Av Poppson. - 13 december 2012 22:52

Hejj...Azzå förlåt att jag typ aldrig bloggar längre..
men de känns inte lika kul att blogga... :/ Jag målar mer istället för att skriva...
Azzå måla på "datorn". De känns som om jag bara lämnar er... :s Men jag ska ändå ha en
bloggpaus, eftersom jag inte bloggar alls mycket. Jag bar målar, eftersom
att måla på datan är mer en grej för mig. Kommer sakna er. Baii.. :s
//Poppson v.v

Av Poppson. - 9 december 2012 13:27

DUMMA MIG!

HAR  INTE BLOGGAT PÅ EVIGHETER!   D:

FÖRLÅT! Jag har migrän just nu och är ganska...hängig eller hur man ska säga..orkar ens inte

att skriva .___. jdxgyrfvbnjy5sdfvcxl<akpaösadrfcrsdjqsxs... Fast vill bara säga att jag kommer göra 

en jul design snart :) ÖööÖÖHTBGVFD ORKAR INTE SKRIVA ;___; Baii baii ._.

 

Av Poppson. - 4 december 2012 16:56

Haii c':

Jag kollade på nov statistiken, för jag ville kolla på alla gamla goa läsare. Och kolla vad ni hade gjort då:

 


Huuuh? Skojar ni med mig? Azzå ne de kan inte vara sant ._.

Jag tror jag inbillar mig o.o Azzå, hur goa är ni? :'o  Kan inte fatta att ni gjorde det!

Ni slog också rekordet...hade 800+ och nu har ni gjort 908?!?? :'D Kan vi nå nånting med 1000? :O

För då skulle jag få damp och springa runt i huset för glatta livet o.o xD Har inte mer att skriva nu direkt,

men de kanske blir en bildbomb sen? Då kan ni få se mina katter,min hund och

allt annat som har med julen att göra xD Men baii! C':

 



Av Poppson. - 4 december 2012 15:25

Ne azzå nicco, nej bara nej ._.

Du får inte lämna mig här ._. i 1 månad ._. Förbjudet ._. Kommer dö av saknighet om du försvinner ._.

Om ni kollar på Niccos blogg så kommer hon att resa till brasilien...Hon åker

den 16 dec, men jag kommer sakna henne eftersom hon kommer vara borta i 1

månad och kommer hem nästa år ;n; AZZÅ NEJ DU FÅR ITNE ÅKA KOMMER JU DÖ UTAN MIN BÄSTIS

DIN...GORKA  

 

   


A6

Av Poppson. - 3 december 2012 16:25

Haii!
Just nu bloggar jag på mobilen, eftersom jag är på
a6! (De är ett köp center) Jag är på mcdonald's xD Här
kommer en bild på min
mössa xD Söt? :D

Av Poppson. - 1 december 2012 09:53

God morgon alla sötisar! :D

Öppnade nyss en lucka på julkalendern! ^^ 


Kul kul! :] Men jag vet inte vad jag igentlige ska skriva om...Jo juste! Idag är de

mycket snö! :o Väldigt högt o.o xD Fast kul :3 Fast jag kan nog inte va i snön, behöver ju typ jeans och nya skor + vantar >.< (Har en vit vinter jacka, men har inga vantar och vill

ha svart för de är snyggare på mig tkr jag c:) En söt mössa har jag iaf! 8D Den är typ grå

och har typ katt/kanin öron som är korta och söta. :33 Och den är vam! xD Nästan alla

i min klass gillar min mössa o.o Dem tycker den är cool/söt o.o Fast nu sa jag inte börja

prata om min mössa, fast jag har ju inget annat att skriva. 

Baii så länge!  


♥ V Ä L K O M M E N ♥


jag gillar pizza men det betyder inte att jag tänker ge dig det B)

♥ S ö k . i . b l o g g e n

♥ F r å g a . m i g

54 besvarade frågor

♥ O m r ö s t n i n g

GILLAR NI MIN DESIGN DSKJNKJDSN ;w;?
 DEN ÄR JU FÖR FIN ATT ENS KOLLA PÅ KVINNA Ò_Ó
 JAAAAAA ;w;
 Den är fin c:
 Den är sådär e3e
 Inte så fin.... :/
 FUL SHOM FAWN OMG. D:

♥ K a l e n d e r

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

♥ S e n a s t e . i n l ä g g e n

♥ A r k i v

♥ B l o g g a r



Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards